Grupa projektowa “Śladami naszych przodków” relacja z wyjazdu integracyjnego w ramach Regionalnego Konkursu Grantowego “Równać szanse 2020”.

10 cze 2021

Wtorek 8 czerwca 2021 już od rana dzień przywitał nas piękną słoneczną pogodą☀️🌤. Po czterech miesiącach ciężkiej merytorycznej pracy przyszedł czas na relaks i odpoczynek😎🤩.

Wspólną wycieczkę zaplanowaliśmy w najmniejszych szczegółach

✅ 8.00 wyjazd, z tego miejsca dziękujemy Pani Burmistrz Ewa Kulikowska za użyczenie autokaru. Bezpiecznie i w komfortowych warunkach przejechaliśmy całą drogę

✅ 10.00 Zamek w Tykocinie zwiedziliśmy zamek wraz z dziedzińcem, nie obyło się bez wejścia na krużganek a nawet wieżę

✅ 11.00 Muzeum w Tykocinie Oddział Muzeum Podlaskiego w Białymstoku tu czekał już na nas Pan Bogusław Kosel, który oprowadził nas po synagodze oraz mieście. Mieliśmy możliwość podejrzeć profesjonalnych muzealników przy pracy co pomoże nam w przygotowaniu naszego spaceru

✅ 12.00 Restauracja Tejsza obiad w prawdziwej restauracji tam poznaliśmy smaki tradycyjnej kuchni tykocińskiej

✅ 14.00 Strefa Wysokich Lotów to było spełnienie naszych marzeń lataliśmy w przestworzach jak prawdziwe ptaki✅

16.00 Pizzeria Peperoni to nasz ostatni przystanek, tu zjedliśmy pizzę, którą zasponsorowała nam firma.

Nieoceniona okazała się pomoc jednego z rodziców.

Jednak nie mielibyśmy na to szans gdyby nie Program Równać Szanse dzięki wam spełniliśmy nasze marzenia. Większość z nas po raz pierwszy w życiu mogła doświadczyć tylu wrażeń, zobaczyć tyle ciekawych miejsca poczuć się po prostu cudownie. Tego nikt nam nie odbierze.

Dziękujemy Sokólski Ośrodek Kultury za zaproszenie do projektu, naszej koordynatorce Sylwia Nowakowska i kochanym Paniom opiekunkom Joanna Gejdel i Anna Edyta Andruszkiewicz